--Kundtjänst

Kundtjänst


Covid-19 information

Även vi påverkas av den pågående Covid-19 pandemin. Reducerad bemanning på lager och support kan göra att svarstider, leveranstider och hantering av returer tar lite längre tid än vanligt. Vi gör allt vi kan för att du som kund ska påverkas så lite som möjligt. Tack för ditt tålamod och förståelse!


Kära Lola-kund!

Du som kund är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst när du har frågor runt dina beställningar t.ex. storlekar eller leveransinformation, vi finns här för dig!


Sök gärna svar på din fråga i vår FAQ innan du kontaktar oss.
Till FAQ >>

Vi har för närvarande problem med vårt nät och telefon, därav kan svarstiderna vara lite längre. Tack för er förståelse.
Telefontiden till kundtjänst är helgfri måndag - torsdag 9.00 - 12.00.
Vårt kundtjänstnummer är: 010 178 51 10


För att kontakta vår Kundtjänst fyller du i ett webformulär.
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL VÅR KUNDTJÄNST

Vårt mål är att besvara dig inom 48 timmar helgfria dagar. Svaret kommer i det ärende som du skapat. För att fortsätta kommunicera med oss i samma ärende väljer du att svara i själva ärendet (du kan inte bara svara på mailet).

OBS! Under reaperioder har vi svårt att slå ihop ordrar och möjliggöra samfrakt. Detta innebär att en order är en fraktkostnad för kund.

Fakturafrågor

Har du frågor som gäller din faktura är du välkommen att vända dig till vår samarbetspartner Klarna eller Svea som handhar alla våra fakturor. Information hittar du för Klarna: www.klarna.se. Du kan också nå dem på 08-120 120 10 eller e-post info@klarna.se.
Information hittar du för Svea: www.svea.com
Du kan också nå dem på 08 51493113 eller e-post kundtjanst.sveawebpay@sveaekonomi.se.

Vår adress

House of Lola
Happydress AB
Box 155
745 23 ENKÖPING

Vårt organisationsnummer

556752-4300