--Kundtjänst

Kundtjänst

Kära Lola-kund!
Under vecka 26 kommer vår kundsupport vara begränsad pga inventering av vårt lager. Vi har ingen telefontid tisdag-torsdag och vi kommer att ha lite längre svarstid på ärenden och byten och returer.

Obs!
Bra att tänka på är att om du som kund returnerat en vara och valt betalsätt Klarna faktura är det viktigt att du kontaktar Klarna och flyttar fram fakturans förfallodatum. Vi besvarar ditt ärende så fort vi kan!

För att kontakta vår Kundtjänst fyller du i ett webformulär.
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL VÅR KUNDTJÄNST

Vårt mål är att besvara dig inom 48 timmar helgfria dagar. Svaret kommer i det ärende som du skapat. För att fortsätta kommunicera med oss i samma ärende väljer du att svara i själva ärendet (du kan inte bara svara på mailet).

Du som kund är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst även via telefon när du har övriga frågor runt dina beställningar som frågor om storlekar eller leveransinformation, vi finns här för dig!

Telefontiden till kundtjänst är helgfri måndag - torsdag 9.00 - 12.00.
Vårt kundtjänstnummer är: 010 178 51 10

OBS! Under reaperioder har vi svårt att slå ihop ordrar och möjliggöra samfrakt. Detta innebär att en order är en fraktkostnad för kund.

Fakturafrågor

Har du frågor som gäller din faktura är du välkommen att vända dig till vår samarbetspartner Klarna som handhar alla våra fakturor. På deras hemsida www.klarna.se. kan du hantera din faktura och få svar på många frågor.
Du kan också nå dem på 08-120 120 10 eller e-post info@klarna.se.

Vår adress

House of Lola
Happydress AB
Box 155
745 23 ENKÖPING

Vårt organisationsnummer

556752-4300