--Kundtjänst

Kundtjänst


SOMMAR


Kära kund,
Även vi går på lite härlig semester och vecka 29 är vårt lager sommarstängt. Vi kommer att besvara era ärenden snarast möjligen. Vi önskar er en solig och fin sommar!

Covid-19 information

Även vi påverkas av den pågående Covid-19 pandemin. Reducerad bemanning på lager och support kan göra att svarstider, leveranstider och hantering av returer tar lite längre tid än vanligt. Vi gör allt vi kan för att du som kund ska påverkas så lite som möjligt. Tack för ditt tålamod och förståelse!


Kära Lola-kund!

Du som kund är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst när du har frågor runt dina beställningar t.ex. storlekar eller leveransinformation, vi finns här för dig!


Sök gärna svar på din fråga i vår FAQ innan du kontaktar oss.
Till FAQ >>


Telefontiden till kundtjänst är helgfri måndag - torsdag 9.00 - 12.00.
Vårt kundtjänstnummer är: 010 178 51 10


För att kontakta vår Kundtjänst fyller du i ett webformulär.
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL VÅR KUNDTJÄNST

Vårt mål är att besvara dig inom 48 timmar helgfria dagar. Svaret kommer i det ärende som du skapat. För att fortsätta kommunicera med oss i samma ärende väljer du att svara i själva ärendet (du kan inte bara svara på mailet).

OBS! Under reaperioder har vi svårt att slå ihop ordrar och möjliggöra samfrakt. Detta innebär att en order är en fraktkostnad för kund.

Fakturafrågor

Har du frågor som gäller din faktura är du välkommen att vända dig till vår samarbetspartner Svea som handhar alla våra fakturor. Information hittar du för Svea: www.svea.com
Du kan också nå dem på 08 51493113 eller e-post kundtjanst.sveawebpay@sveaekonomi.se.

Om du tidigare har handlat och fått Klarna som betalsätt är du välkommen att kontakta vår kundsupport om du har några frågor och funderingar. Det går även bra att kontakta Klarna direkt www.klarna.se eller ring 08-12012010.

Vår adress

House of Lola
Happydress AB
Box 155
745 23 ENKÖPING

Vårt organisationsnummer

556752-4300