--Kundtjänst

Kundtjänst

Kära Lola-kund!



Under sommaren kommer vi att ha en något lägre bemanning pga härlig semesterledighet. Under vecka 30 har vårt lager stängt och vi kommer då att ha en något längre besvarstid på dina ärenden och utskick av leveranser. Bra att tänka på under sommaren för dig som skickar in en retur och har betalat med Klarna faktura är att du kontaktar Klarna och flyttar fram ditt förfallodatum!

Vi besvarar dina ärenden snarast möjligen!
Härliga sommarhälsningar, kundsupporten


Du som kund är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst även via telefon när du har övriga frågor runt dina beställningar som frågor om storlekar eller leveransinformation, vi finns här för dig!


Telefontiden till kundtjänst är helgfri måndag - torsdag 9.00 - 12.00.
Vårt kundtjänstnummer är: 010 178 51 10


För att kontakta vår Kundtjänst fyller du i ett webformulär.
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL VÅR KUNDTJÄNST

Vårt mål är att besvara dig inom 48 timmar helgfria dagar. Svaret kommer i det ärende som du skapat. För att fortsätta kommunicera med oss i samma ärende väljer du att svara i själva ärendet (du kan inte bara svara på mailet).

OBS! Under reaperioder har vi svårt att slå ihop ordrar och möjliggöra samfrakt. Detta innebär att en order är en fraktkostnad för kund.

Fakturafrågor

Har du frågor som gäller din faktura är du välkommen att vända dig till vår samarbetspartner Klarna som handhar alla våra fakturor. På deras hemsida www.klarna.se. kan du hantera din faktura och få svar på många frågor.
Du kan också nå dem på 08-120 120 10 eller e-post info@klarna.se.

Vår adress

House of Lola
Happydress AB
Box 155
745 23 ENKÖPING

Vårt organisationsnummer

556752-4300